Ostatnio Zaktualizowany:

Breakfast Ideas – Yoghurt with Fruits and Muesli

Kategorie .

Dzisiejsza notka nieco inna od reszty, tak jak mi doradziliście w ankiecie postanowiłam pierwszy „niemodowy” post zrobić z przepisem na miseczkę pełną pyszności, którą na pewno się najemy i dostarczy nam cennych witamin.
Z pewnością mało kto lubi smak jogurtu naturalnego… 😉 Z moim prostym przepisem zmienia się o 180 stopni, szczerze mówiąc prawie w ogóle nie czułam typowego kwaśnego smaku i zjadłam miseczkę z przyjemnością. Mam nadzieję, że wy również skusicie się i nie pożałujecie! 🙂
Jednocześnie tym czytelnikom, którzy jeszcze nie wyjechali nigdzie a planują – życzę udanych wakacji! Z pozostałymi się nie żegnam, gdyż notki będę dodawała regularnie przez całe wakacje 😉

POLUB MÓJ BLOG NA FACEBOOKU!

Do wykonania potrzebujemy:
  • Jogurt naturalny (ja użyłam 180g)
  • Jedną brzoskwinię ciasteczkową
  • Dwie garstki płatków muesli (np.Nestle
    Fitness – bez dodatków)
  • Dwie garstki świeżych jagód
  • Dwie łyżeczki otrębów pszennych
  • Łyżeczka miodu

Jogurt wlewamy do miseczki, sypiemy garstkę
płatków i dosypujemy garstkę jagód i pół brzoskwini
Dodajemy drugą garstkę płatków i owoce.
Polewamy łyżeczką miodu. Czas przygotowania to około 5 minut.
Składniki podałam bez dokładnej wagi, tak aby
łatwiej I szybciej można było “wymierzyć” 😉
Oczywiście jes to tylko propozycja
przyrządzenia,
Możecie dodać również orzechy, rodzynki,
morele
Suszone i inne dodatki, wedle uznania.
Smacznego! J
Dlaczego wybrałam akurat te składniki?
Jagody są bardzo dobrym przeciwutleniaczem,
obniżają poziom złego cholesterolu, zawierają witaminy B, C, A i PP a także m.in.
cynk, miedź i błonnik, no i oczywiście są smaczne 😉
Brzoskwinie ciasteczkowe łatwiej jest pokroić
niż tradycyjne, ale jeśli nie posiadacie takich pod ręką oczywiście możecie
użyć tej zwykłej. Brzoskwinie zawierają m.in. witaminy A, B1, B2, B3, B6, C,
magnez, kwas foliowy i wapń.
Wybrałam płatki Nestle Fitness, gdyż są lekko
słodzone i nadają lepszy smak przy jogurcie naturalnym, a jednocześnie
zawierają błonnik.
Otręby również są bogate w błonnik, dwóch
łyżeczek praktycznie nie zauważamy podczas jedzenia, wedle uznania można
dodać więcej J
Miód wzmacnia serce, pobudza do pracy mózg i
ma wiele innych zdrowotnych właściwości, świetnie działa również na
przeziębienie.

37 myśli nad “Breakfast Ideas – Yoghurt with Fruits and Muesli

  1. Nieprawda, jogurt naturalny wcale nie jest kwaśny. Dla mnie jest nawet słodkawy 🙂 Ale to pewnie kwestia mojego przyzwyczajenie; nie jem słodyczy i w ogóle nie używam cukru.
    Pozdrawiam.

    1. Ja również nie używam cukru, uwielbiam gorzkie, kwaśne i pikantkne rzeczy, ale jogurt naturalny to coś czego nie zniose! 😀 Na szczęście znalazłam na niego sposób 😉

  2. świetny post ♥ widać, że wkładasz w bloga dużo pracy! jest cudowny 🙂
    jeśli masz chwileczkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w banery po prawej stronie 🙂 Na pewno się jakoś odwdzięczę tylko napisz co by Cię interesowało 🙂
    FLEMOUR

  3. mm pychotka:) pyszna opcja na śniadanko:) podoba mi się Twój blog , dlatego obserwuję:) Ps. zapraszam do mnie:)! jeśli Ci się spodoba ,będzie mi bardzo miło jeśli mnie również zaobserwujesz:)

  4. Hej fajny blog;) Moze wspolna obserwacja?:) Poklikasz w linki, ktore podalam w poprzedniej notce? Byłabym wdzięczna:) shootingdiamond.blogspot.com . Pozdrawiam 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *